Oden Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Har det också och har väll spelat det rätt mycket. Men mest PVP och GVG, eftersom att det är ett pvp baserat spel -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 W/mo lvl 20 här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jag har det men jag spelar inte så jätte ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jag spelar själv minst en timme om dagen (jag älskar guild wars men nightfall=tråkigast faction=roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Spelade mkt förut spelar nästan aldrig nu. Har iaf en lvl 20 Assassin/Warrior och en Ranger/Monk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Watch out, the GWn00b is here... Har en elementalist/mesmer i lv 13 som jag inte kör så mycket på längre och en ny startad gubbe i lv 7 Ranger/monk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag har en R/Mo som jag nyss börjat på! Vill bara fråga vilket av de tre spelen är det som ni har? Jag har det första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag har det första & factions, men inget slår det första enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Spelat, men blivit mer besaat av WoW ;P Har iaf Prophecies och Factions, och 1 x lvl 20 +8points rank 9 R/Mo 1 x lvl 20 +2points rank 2 N/Me 1 x lvl 17 Mo/Me 1 x lvl 14 W/R Spelade de asmkt förut, men som sagt spelar jag mer WoW nu eftersom jag har hamnat lite bakom i guildwars uppdateringsnerladdningar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Jag har: lvl 20 Monk/Mesmer lvl 20 Nec/Warrior Har bara Prophecies och nightfall men önskar mig factions. Har spelat sedan den sista beta weekenden på Prophecies. Om någon har en bra guild jag kan få joina skulle det va skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.