Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Vad är skilldnaden på SP och vanliga GBA? Är det bara designen? Hjälp mig att överväga vilket som är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 bland annat. kan väll tänka mej att i sp är det bättre bild uppladningsbart batteri, å den lampan i skärmen.. sp for the win ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Lite smidigare kan jag tänka mig också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 japp när den är ihopfälld så är den i fick format Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Vad det gäller priser då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Gba Sp har en lampa och kan fällas ihop i fick format. Pris: Eftersom jag inte har hittat ett vanligt Gba i affären kan jag inte prissätta den. Gba Sp däremot ligger på 899:-. Nytt. Redigerat 26 Augusti 2006 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Märkligt. Jag kollade på prisrunner och där fanns det GameCubes för det där priset :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Märkligt. Jag kollade på prisrunner och där fanns det GameCubes för det där priset :/ Vad dyrt, det fanns för 2 år sedan ett Gamecube som kostade 899:- + Zelda The Windwaker. Det var då jag köpte min X låda :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 det är nog storlekan, lampan & batteriet som är skillnaden men om du ska köpa nått så föredrar jag NDS GBMicro eller spara till Wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg