Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Det är nog tyvärr så att datorn inte riktigt klarar av Photoshop. Som någon nämde är photoshop ett väldigt krävande program, och man behöver en hyfsat dator för det. Sen om du nu laddat ner det kan det vara något fel som också gör att det laggar, har hänt mig förut på en äldre dator. Har du något annat krävande program med samma problem, eller är det bara photoshop som beter sig såhär?

Skrivet

ja, det är bara photoshop. Cs:s, CS, The Speciallist, Gimp, Natural Selection, Half life, Digital Paintboll, Day of defeat samt, DoD: source, Half life och Guild Wars fungerar perfekt.

P.s. Ska få mer ramminne nu, kan det hjälpa?

Och var kan jag hitta CS1?

d.s.

Skrivet

Det verkar konstigt om datorn klarar dom där spelen galant, men inte photoshop.

Mera RAM är väl alltid bra att ha, men det är inget nödvändigt. Jag hade en dator med mindre RAM (dock bättre processor) där photoshop fungerade bra.

Antagligen är det fel på photoshop, då får du försöka hitta någon annan, eller så kan du kanske satsa på en ny processor.

Skrivet

processorn är ju inte den bästa, har dessutom ont om ledigt hårddisk utrymme (När jag byggt klart den glömde jag hårddisk, så jag har bara en 19 GBare). är detta felet?

Skrivet

Jo, det kan även det vara en anledning om du har lite utrymme på datorn.

Köp en extern hårdisk och lägg över mycket där, eller köp en större hårddisk. 19 är inget att skryta med, så det behövs nog lite mer där också.

Verkar heller inte som du har den hetaste datorn, så det kanske är dax med en ny snart?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...