pontus Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) 1. sonic 2 (sonic spel e bara sååå bra)(kanse dålig grafik men endå) 2.Mario kart super circuit 3.Kirby, Nightmare in Dreamland 4.Banjoo Kazzoie: Gruntys Revenge (fast db är förstos bätre .det e kul) 5.rayman 3 (rayman spel e dåliga <_< ) Redigerat 12 Februari 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 1. sonic 2 (sonic spel e bara sååå bra)(kanse dålig grafik men endå) 2.Mario kart super circuit 3.Kirby, Nightmare in Dreamland 4.Banjoo Kazzoie: Gruntys Revenge (fast db är förstos bätre .det e kul) 5.rayman 3 (rayman spel e dåliga <_< ) Samma som pontus fast jag vill ändra på kirby och Mario kart :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 1. Sonic 2 2. Mario kart super circuit 3. Rayman 3 4. Kirby, Nightmare in Dreamland 5. Banjoo Kazzoie: Gruntys Revenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har kirby och det är jätte bra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 1. golden sun 2.pokemon ruby 3.zelda 4.mario kart 5.mario and luigi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Tack för alla bidrag! Och nu har jag bestämt mig tack vare er har jag bestämt att jag ska köpa nån av dom är 3 eftersom dom fick bra röster! Så vilken tycker ni nu? Nu får ni bara göra en lista av dessa så ni vet! 1. Kirby 2. Sonic 3. Mario Kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag tycker Kirby NightMare in DreamLand fast story Mode går fort men sen ska man möta alla bossarna irad med ett liv.Men om du inte vill ha det ska du ta Sonic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 (1)Pokmon:saphir (2)Pokemon:guld (3)Pokemon:gul (4)Pokemon:silver (5)Pokemon ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 (redigerat) 1: rayman 3 (har det) 2: sonic advance 2 (har det) 3: banjo kazooie (har det) 4: mario cart cercuit (har det) 5: kirby (har det inte) :D oj såg inte att man bara skulle rösta på dem sry hmmmmm... 1: sonic 2: mario cart 3: kirby Redigerat 23 Februari 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg