marqus Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Vart hittar jag dive? vet ej vart jag ska ;) har nys vart upp på kyrkogården och fick blue eler red orb sen åkte jag till färja i mosedep city där team nånting tog ubåten sen åkte jag till båten som står på grund men där fstnar jag, måste ha dive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) kolla på den sida www.serebii.net. grym sida annars hittar man den i den staden där den näst sista gymmet är. typ längst upp i dom husen. där steven bor om du vet det Redigerat 24 Augusti 2006 av BeAOoogieBoogie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marqus Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 förlåt jag som skrev fel. färgan fanns inte i mosdepe och mitt problem är också att jag inte kan ta mig förbi wailmer i lilicov city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Du ska till Team Aqua basen som ligger brevid Lillycove City. Skriv i Pokémon Subforumet nästa gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Och där finns master ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Som du kan använda på Rayquaza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Bättre på Lati@s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det var det jag tänkte skriva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Eller Latias. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 http://www.fuska.se/forum/Hur_Ni_Four_Alla...Pou-t67056.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Den är ju klistrad:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ja men det står där hur man får dive. O en sak till: bara för att vara elak :evil: så måste du klå gym 7 för att kunna använda dive. De använder prychic pokemon där om du inte visste det redan. Var beräd på Double battle mot double-truble twins ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg