Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Zelda var till en början ett jättebra spel. Men vad har hänt? Nu ser det ut som nått bolibompa program! Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) det brukar kallas manga annars... men håller faktist lite med att link börjar bli lite... konstig varför vet jag ej Redigerat 23 Augusti 2006 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Om du syftar på TP link vet jag inte vad du menar. Men jag kan hålla med om att Link från t.ex MC, WW och PH ser ut som en "Bolibompa" gubbe? Men visst är TP Link anorlunda men jag gillar den vuxna link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Men ärligt, killen har ju en död kråka som mössa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Liknar han nån pokémon i det spelet också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Kommer det komma till Wii? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Kommer det komma till Wii? Vart har du varit i två månader? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Undrar det också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Kommer det komma till Wii? Nu skäms jag faktiskt över dig R4av3n... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag med, in i skamvrån med mig. Varför skriver du alltid med blå text? Såg att grafiken var rtt usel till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag med, in i skamvrån med mig. Varför skriver du alltid med blå text? Såg att grafiken var rtt usel till GC. Snyggt med blåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Grafiken kommer att vara likadan till Wii och Game Cube. De säjer att de inte andvänder Wii för att förbättra grafiken. Och grafiken suger INTE! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg