Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Precis under 1300 meter med ganondorf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Okej, jag är så dålig med honom :P Kan verkligen inte tekniken med att droppa trät och sen slå ner säcken >_> Vad spelar ni med om ni kör normalt. Jag är ganska dålig :P Men de jag gillar mest just nu är Pikachu, Marth, Peach o Sheik. Falco o Jigglypuff är ju roliga också. Och Luigi o C. Falcon är bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 på ganiondorf är det bara att sparka upp säcken med a-upp 2 gånger sén b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Gör så här. Sätt på VS mod. Gör så att ni har oändligt med liv. Sätt på 3CP player som spelar med dig. Stäng tvn. Vänta. Jag behövde bara vänta ungefär 11timmar. Sen går du ut och så får du möta mewtwo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 spela vs melee matcher, mot 3 st lvl 1 CPU´s (rekomenderar Bowser) sedan tar du någon och bara dödar dom, ta baseboll bat på drop speed high. då får du bättre status med den karaktären, samt mer tid, jag fick Mewtwo så asfort. Sen kommer mr game and watch strax därpå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg