third_antichrist_89 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Är det nån som har klarat ut halo på svårighetsgrad "legendary"??? Det är ju så j*v*a svårt... Håller på att klara det på normal... nästan svårt det..... :ph34r: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ja legendary är inte så svårt,har klarat alla banor många gånger om både på xbox och data! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 lite svårt var det väl. men det gick allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Min kusin har klarat alla banor på easy,normal,hard men han har inte klarat sista banan på legendary <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag har klarat alla på banor på alla svårighetsgrader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 japp den svåraste e ju klart two betrayals,eller hur,aidscuntpralin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag vet faktiskt inte. men sista banan är roligast i hela spelet. speciellt i slutet när man ska köra bilen genom allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 naäe,assault on the control room är någ roligast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 sista banan är fetast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 nu hör du vad jag säger assault on the control röm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 äsch.. smaken är som baken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 japp egentligen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg