Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Jag har NNscript på mitt mIRC nu. Men jag börjar bli trött på det så nu letar jag efter nya. Har ni nått tips på vilket script som är bra? Citera
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 NBS-IRC heter det som jag använder. tror det iaf. Det är väldigt bra. ^^ Citera
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Ahmen det är ju det med inbyggd Floodprotection. Det har jag redan, har den bara som bot i kanalen. Nått annat? Citera
Boffaroffe Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) De mest kända scripten för personligt bruk till mIRC är faktiskt NBS-IRC och NNS. NBS är förlite mer oerfarna mIRC-users. NNS är för lite mer erfarna (då det finns fler funktioner än NBS) och som vill "bo" i mIRC med dess inbyggda mp3 (osäker om den har på senaste versionen?), snabbknappar till CS, Half life och de andra flesta populära spelen. Redigerat 24 Augusti 2006 av No_Fear Citera
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Hur använder man dom? Citera
woicer Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Jag använder själv NBS-IRC. Dock använder jag inte funktionerna mest, men nbs-irc har en mycket bättre highlight funktion, så det är nog av den anledningen. R4av3N: Undrar du hur du använder mIRC eller hur du installerar nbs-irc och sådant till dom? Testa läsa den här guiden: http://www.fuska.se/forum/Att_Fou_Igoung_Mirc-t60107.html Vill du veta hur du installerar nbs-irc, så gå ner lite i tråden då det finns en till guide där. Citera
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 nej, jag menar hur jag använder inbyggda MP3-spelaren och det andra han skrev. NNscript har jag haft länge. Citera
Ozoon Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Gör ett eget script, så får du precis det du vill ha^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.