Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Har nyss kollat på Naruto och tytckte att Outrot var riktigt bra, men jag hittar inte låten. Eller, jag har hittat låten men det är en förkortad version tror jag. Någon som vet vad låten heter och vad för typ låten är? Såsom pop, rock, ja, vilken typ det är.- Citera
Gäst Soffan Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 http://www.narutofan.com/index.php/content...TE1NjQwMDI0Nw== Scrolla längst ner och du kan se alla Themes till Naruto. Så. Då var det avklarat. :) Citera
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Det var en i skolan som visste vad låten heter, så jag fick reda på det då. ^^' Men vet du vad det är för typ av låt? Citera
Trendywinds Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 skriv vad låten heter så kan jag nog svara på den frågan :D B) :visslar: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.