Hackr Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Vilket Photoshop ska man ha för att kunna öppna .DDS-filer och kunna ändra dom? Jag har testat med Photoshop 6 men det gick inte. Redigerat 26 Augusti 2006 av Hackr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Varifrån har du fått filerna? Är du säker på att det är bildfiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 du kan ju gå in här och titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 nico: Ja, det är bildfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Ladda ner .DDS plugin härifrån: http://downloads.emergency-4.org/pafiledb....ction=file&id=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jg har laddat hem en sån plugin från Nvidias hemsida. Prova där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 4 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 (redigerat) Ok. tackar... Funkade med den från Nvidia... Men nu har jag ett annat problem. Jag kan öppna filerna osv, men färgerna visas inte som de ska. Rött blir grått, vitt blir turkos osv. Är det nån inställning i Photoshop som måste göras? Redigerat 4 September 2006 av Hackr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Det kan bli så ibland, jag vet inte vad problemet är men det är en sån Pain in the ass, men det brukar lösa sig efter att man startat om datorn... (Och sen har jag en liten fråga, vad hade du tänkt att göra med dds, en mod till Emergency kasnke?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.