agiyr Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det är det inte,Först har man ju green.Då har man 0 STAR.Sedan när man klarar ligan så får man silver.Och det är en STAR.Men på den bilden står det att silver är TRE STAR och att man får den genom att winna BT 100 ggr. Sedan får man COOPER när man klarar BT FEMTIO ggr.Det är 2 star!! Där står det att man får 200 POM och att det är 2 STAr(DET är det). Det har jag så nu vet jag inte mer men det kommer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 FICK DU SILVER NÄR DU KLARDE LIGAN!!!??? 8-O Det är en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Precis som jag säger.Det är en bug. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Hur i hela friden kan det vara en bugg??????????????????????????????????????????? DET ÄR EN STAR.Hur kan det vara en bugg om vissa jag känner har det så.Jag,min kompis som har börjart om 2 ggr och har samma och en annan har det.Om ni börjar om själv får ni se!!Eller så kan vi fråga nån som har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jag fick silver på mitt spel när jag klarat e4 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 MEN I HELA FRIDEN,DÄR SER NI!! Klara battle tower 50 ggr så ser du att du får cooper på 2 STAR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jag startade om igår :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Har du dina gamla kvar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 mina gammla pokemon? isåfall nej har bara emerald :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jaha,vilka har du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 villka pokemon? vet ej har snart kommit till el staden :( PS.tränar pokemonen och spelar inte så mycket :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 skulle serebii ljuga? haha .. ROFLMAO! serebii.net kan du lite till 100 procent. Dom har aldrig haft fel hittils. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg