agiyr Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 hittils ja-Bärja om och klara ligan så ändrar du åsikt.Vad har du för trainer card?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 jag fick silver på mitt spel när jag klarat e4 :P kollade den här sidan http://www.serebii.net/pokemon_advance/trainer.shtml jag fick visst bronze :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det är väl bara att kolla vad du har nu?????Kolla det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 men jag har ju startat om!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Men herregud, Serebii ljuger inte, kolla själv på den hemsidan med Trainer Cards. Ser ni skillnaden mellan Brons och Silver? Vilken är mest liknast silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 eller hur den ljuger inte <_< jag visste inte ens att det fanns bronze :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Näe,och 5 sparningar kan inte ha uttsats för SAMMA bugg,eller.Jag bryr mig inte om vad NI säger för jag vet att det är som JAG säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 men fattar du inte det är bronze man får <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Nej det fattar jag inte för att 5 pers har fått silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 :lol: då har ni klarat BT i 100 gånger i sträck :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jajajaja,klara ligan själv då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 ok men jag har gjort det och fick bronze!! <_< PS. startade om spelet i för 3 dagar sen och är bara i el staden :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg