isMaNnen Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Kan man göra så man kan spela 64 manna banorna i singleplayer? isåfall hur? :( dem är ju mycke större och roligare.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Om du vill spela 64-players banor utan botar kan du bara välja internet > skapa lokalt. Du kan då öppna en server med en 64-bana UTAN botar. Med botar, så testa läsa det här: http://www.bf2.se/forums.php?m=posts&p=171679 Redigerat 24 Augusti 2006 av woicer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Tackar! jag håller på att ladda ner de nu.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Roligt och springa själv utan bottarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) de finns visst bottar i den.. xD och sluta vara uppkäftig.. jag tycker iaf att du låter uppkäftig.. Redigerat 25 Augusti 2006 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Uppkäftig? Jag sa bara min åsikt :huh: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 håller med, hur kul är et och springa runt på största banorna helt själv ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Nja det är nog inte så kul. Men man kan alltid kolla hur stora kul hålen blir på väggarna med olika vapnen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Är det någon av er som läser tråden FÖRE ni postar? Nej, tänkte väl det. isMaNnen sade att det finns bottar i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Men han ska väl då inte säga att jag är uppkäftig eftersom jag sa bara min åsikt. Blev väldigt sur där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Är det någon av er som läser tråden FÖRE ni postar? Nej, tänkte väl det. isMaNnen sade att det finns bottar i den. Men det är ändå inte lika kul som att köra online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Tråd urspårad. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg