AnonymTrio Skrivet 8 September 2006 Rapport Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Jag kan knacka html och göra grafik om det behövs. Triossajt (min nuvarande hemsida) Redigerat 8 September 2006 av AnonymTrio Citera
xallie Skrivet 12 September 2006 Rapport Skrivet 12 September 2006 jag kan lite av varje, ställer gära upp. jag är itne proffs på något men som sagt, kan lite av varje Citera
NossLoad Skrivet 13 September 2006 Rapport Skrivet 13 September 2006 wow... du ska starta ett forum och en hemsida och allt man behöver kunna är för att bli en hög rank (typ mod) på forumet / hemsidan är att kunna html eller ha en bok om det. Det är Weirdo-Style Nr.1! så om jag säger att jag vet vad <Body> och <HTML> är till för så får jag komma med?! WTF?! OBS! Jag vet mer än så! Hejdå.. ha det så bra på ditt forum (som jag tror går åt h*lvete) Citera
BuckeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Skrivet 13 September 2006 om ni inte läst vad Kadamar sa innan så säger jag det igen.... Det blir inget av det.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.