Amaeli Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Men, Dolphin jag tror dom flesta förstår det utan att du påpekar ;) Självklart ska man ju be om lov, om man inte gör det så är man väll någon myntoman... Dessutom så har man ju i sina yngre dagar försökt fuska lite med Playahead genom att låna skolans telefon. Det funkade doc ej, då dom såg koden till mitt account, och jag blev avspärrad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Är det där admins röst på svararen :o? Säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Näe, det tror jag ej, han är väl från göteborg? Dessutom är det väll rätt oväsentligt vem som pratar, jag tänker mest på att det funkar så himmla bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.