Ravenger Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Vilken tabard använder ni mest?? bla frostwolf tabard guild tabard m.m. Jag använder Tabard of the Scarlet Crusade! :) I guild events använder jag Guild Tabard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Privat Tabard <_< Raidar jag mot horde så har jag guildtabbarden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 vad är frostwolf tabard? och vart kan jag skaffa Tabard of the Scarlet Crusade? jag använder bara guild tabard för att den är så j*vla snygg alltså private tabard är ju hur ful som helst... men hordes scout tabard är cool XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Fick nyss Stormpike tabarden, det är väll den som jag kommer andvända tills jag blir Knight... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Guild tabard med min alt frostwolf med min main Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 ingen... pasar inte på min rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 frostwolf/guild tabarden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Frostwolf tabard är en Exalted med Alterac Valley tabard. VARFÖR anmäldes detta inlägg? är det nåt fel med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Det är nog för att du inte använt omröstningsfunktionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Argent Dawn Tabard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Ingen tabard :) passar inte tycker jag... *suck* nu kommer denna tråd bli låst pga bla bla omröstningskort bla bla... låt denna tråd va öppen ingen bryr sig ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det jag inte gillar med tabard är att den täcker breastplaten :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg