Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Hehe jag råka nyss bränna upp min strumpa för 1 minut sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Två av våra ladugårdar brann ner för nåt år sedan, huset har hållt på att brinna 4 gånger typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ett ljushuvud i min klass råkade tutta fyr på Tyska boken...på lektionen men lyckades släcka den innan maggan paggan päron puff upptäckte det. Och min kompis katt satte fyr på svansen en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag brukar bränna pennor på overheaden i skolan.. hehe det brukar lukta bränt säger dem.. och sen tuttade jag på katten, men släckte fort som f*n för det spred ju sej skit snabbt på den ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 spar vid mig har en liten lottkiosk som några brände ned en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Haha det måste jag pröva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Om ni undrar hur jag lyckades bränna upp min strumpa så kan jag skriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Testa med att lägga pennan vid en punkt där ljuset går vid glaset på overheaden då börjar det ryka som f*n och kan börja brinna på pennan.. grymt som fn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) Det är inte ofta jag har till gång till en overhead i skolan men när jag får chansen....då j*vlar!! Börjar det brinna kan jag ju alltid skylla på Kommunen Redigerat 11 Februari 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Om ni undrar hur jag lyckades bränna upp min strumpa så kan jag skriva det! Hehe, har du doppat den i bensin o tänt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag har små spritflaskor hemma(tomma naturligtvis), är det någon som kan förklara hur man gör en molotov cocktail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Näe,jag satt och fipla lite med en tändare vid datorn och sen helt plötsligt tutta min strumpa på å den brann fort som f*n,fick lite ont i en nagel som smälte men annars e det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.