Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag minns när jag tog i ett galler på hemkunskapen. Jag visste inte att den hade stott i ugnen på 225 grader så jag fick två ränder i mina nävar. Det var rätt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 . Grillat e goast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag har varit vid en maj brasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har små spritflaskor hemma(tomma naturligtvis), är det någon som kan förklara hur man gör en molotov cocktail? Har du druckit upp dom eller? eftersom dom är tomma men jag har också sett en majbrasa :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har små spritflaskor hemma(tomma naturligtvis), är det någon som kan förklara hur man gör en molotov cocktail? Den enklaste varianten av molotov cocktails är en vinflaska fylld med bensin och med en trasa i flaskhalsen. Att föredra är dock en blandning bestående av 2/3 bensin och 1/3 olja. Denna blandning brinner mycket längre, du kan även prova med 1/3 diesel. Om du önskar napalm effekt, dvs att bensinen klibbar, så tar du och stoppar ner frigolitbitar i flaskan. För att kunna handskas lättare med molotovsen och för att minska brandrisken, så ta och köp korkar och korka igen flaskorna. Sedan knyter du fast torra tygbitar runt flaskhalsarna. Skaffa sedan en liten behändig acetonflaska, en sån där som finns i alla hem och i alla affärer. När det är 'time for action', sprutar du aceton eller någon annan brännbar vätska på tygbiten, tänder mollien och kastar. Det kan även vara bra att arbeta i lag - två och två. En håller i molotoven och kastar den, den andre sprutar aceton på tygbiten och antänder mollien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Okej!! Jag bara undra för om Aliens anfaller så är det ju bra att kunna försvara sig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag råkade tända på min jacka förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Kul!hehe hade du den på dig elle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 är det en massa pyromanner på deta forum eller :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag satte eld på min snögubbe i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Kul. En vän till familjen hade en son som tillverkat en bomb hemma utan att tänka på det. Till Schassen: Det verkar inte bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Har ni bara varit med om en sak? :o Jag kan säga att jag sett något värre! En av mina grannar fick huset brunnet för lite mer än 1 år sen, Men nu har dom byggt upp ett nytt! Det var jätte många som kollade! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.