Gäst blaaa Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 tja! Jag undrar en sak. Min komis har en honda civic i spelet vilket inte jag har och hans menyer ser annorlunda jämfört med mina. Finns det flera versioner av spelet eller vad beror detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Ja, det finns flera versioner av spelet. Versionen med Honda Civic är den Amerikanska versionen medans den utan är den europeiska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 det kan ju finnas moddar till spelet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Det finns det också... Men det finns faktiskt två olika versioner av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 http://www.nfsunlimited.net/download/?type=Utils&id=79 Author: El Presy and Pawel Description: This mod allow to insert Pegeout 106 and Opel Corsa in American version of the game and insert Honda Civic in European version. These cars are available only in career mode and cannot be bought but drived only with this savegame althought they are fully customizable! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blaaa Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Okej, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.