Black Shadow Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Har precis byggt om min deck och vill ha lite träning innan SM :D Något runt Limhamn/Bunkeflostrand som har en hyfsad deck och vill spela?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Du killen den här tråden ska ligga i Allmänt forumet. Kan någon moderator flytta..?? Tack så mycket =). Redigerat 26 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 bor i närheten, men detta låter inte så säkert o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 ....................... :blink: ................................ Okej, har du kort ( alltså en tillåten deck) ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jupp, vilken skola går du på om jag får fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jupp, vilken skola går du på om jag får fråga ? Ängsdal, ligger brevid sunsbro/ängslätti Bunkeflostrand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag vill gärna bo i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag kör!! jag fick blue ice white dragon igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 okey var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.