agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Ja,vad ska jag ha för movies till manektik (lv 92). den har: Rain dance thunder thunderbolt spark(tänkte byta den mot thunder wave). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Varför har du inte Quick Attack?Dit med den och en Iron Tail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Du menar Moves? Inte Movies, då tror man att det är filmer till din Manetric. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Ganska smart mmen den är ju snabb.Iron tail var smart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Du menar Moves? Inte Movies, då tror man att det är filmer till din Manetric. Ja,han menar Moves. Agiyr:Det är just därför.Med Quick Attack börjar du alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Det är just därför det är osmart,har börjar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Oj!Jag trodde du skrev att den inte var snabb.Lär den Swift då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Men hur får jag den?Finns inte i tm och han lär si den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Men av en Emerald Tutor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 här har du vad den lär sig och vad den kan lära sig http://www.serebii.net/pokedex-rs/310.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag vet vilka den lär sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Vi vet det redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg