agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Jo,rain dance och thunder vill jag ha och VAD behöver jag shcock wave till????????? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Den träfar alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 coolt e det den man får i el gymmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag har ju rain dance,Då träffar väl de andra också lätt :angry: :angry: :angry: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Nej, man får Shock Wave i elgymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 ????????? Fattar 0!!De säger får man den i elgymmet och sedan säger du nej,man får den i el gymmet och det kan inte vara svar till min "fråga" för det var att thunder också träffade lätt när man gjort rain dance. Men åter till frågan:vilka attacker ska jag ha till den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Nej, man får Shock Wave i elgymmet. ömmm... vi sa ju det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Ja,det är det JAG säger.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 ja ja vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 men vilka attacker ska jag ha till han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg