Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jo. Jag tycker varje forum&subforum så ska det stå vem som är aktivast. T.ex. Aktivast i denna forum/Subforum är: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 låter bra men borde finnas en funktion att man inte vill bli uthängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Men för de som är "All Rounders" då, som jag. Jag menar de som är i alla forum får ju ingen chans att vara med. Man är ju liksom inte i ett och samma forum hela tiden. Men annars bra idé. Redigerat 26 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Topplista för varje subforum? Är det så du menar? Att den ska se ut så här... Topp tio, mest aktiva i Musik/Media 1. Corpsegrinder 3000 2. Fusion 2400 3. Putside 1780 Etc. I så fall tycker jag att det låter som en bra idé, jag tycker dock att andra saker borde vara viktigare att fixa till sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Tror ni inte fler personer kommer spamma endast för att ligga uppe på listan och där med synas? Nej, det kommer inte fungera bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Tror ni inte fler personer kommer spamma endast för att ligga uppe på listan och där med synas? Nej, det kommer inte fungera bra. Det är därför som det finns moderatorer som ger ut varningar och liknande. Och om det skulle behövas kan man alltid göra någon pålitlig person på sidan till forummoderator någonstans om det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jo. Jag tycker varje forum&subforum så ska det stå vem som är aktivast. T.ex. Aktivast i denna forum/Subforum är: Bra idé, men jag tycker att man själv ska få bestämma om man ska vara med där eller inte, en del kanske inte vill att deras namn ska vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Tyckte också att det var en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Tror ni inte fler personer kommer spamma endast för att ligga uppe på listan och där med synas? Nej, det kommer inte fungera bra. Jo, självklart ska moderatorerna ta hand om sådant, men det finns väl så det räcker.Känns helt onödigt att fixa mer jobb åt dom än vad dom redan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Tror ni inte fler personer kommer spamma endast för att ligga uppe på listan och där med synas? Nej, det kommer inte fungera bra. Och om det skulle innbära mer spam att införa detta så kan man ju alltid sätta in någon/några lämpliga forummoderatorer i de forumen som det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jo. Jag tycker varje forum&subforum så ska det stå vem som är aktivast. T.ex. Aktivast i denna forum/Subforum är: var inte det jag just skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Tror ni inte fler personer kommer spamma endast för att ligga uppe på listan och där med synas? Nej, det kommer inte fungera bra. Ska vi stoppa allt för spammers skull? Det finns mods och dem sköter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.