Gäst Mega93 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) Okej. Nu har jag lyckats komprimera mapparna till servern så servern ligger nu säkrare. Hursomhelst så söker jag nu någon som kan ha servern körandes 24/7. Nu har jag inga pengar att direkt spendera på nåt sånt men den som hostar spelet får startlevel på 60 med en massa items och pengar (nästan oändligt). Serverhosten får även om så önskas bli mapper eller developer. NYHET! Nu får även den som hostar (gratis) en sk medhjälpare, ett litet monster som hjälper dig att slåss (kan även slåss för dig) och följer dig överallt. Nu kommer den enda regeln: 1) Du som hostar servern får ej missbruka den såsom att öka level eller annat (Jag har en backup på servern och kan enkelt switcha tillbaka så backup-servern börjar hosta istället). Servern är komprimerad till en enda exe fil som knappt tar någon plats. Du binder dig inte till någonting och kan när du vill sluta hosta servern, allt som krävs är att du minst en dag tidigare meddelar mig att du ska sluta hosta servern. Vill du hosta spelet så kontakta mig på [email protected]. Eller svara direkt här.... Redigerat 6 September 2006 av Mega93 Citera
Filiandor Skrivet 6 September 2006 Rapport Skrivet 6 September 2006 Synd att jag inte kan hosta servern för jag skulle vela ha alla sakerna. Citera
marz231 Skrivet 17 September 2006 Rapport Skrivet 17 September 2006 leta efter en gratis server. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.