eeliin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) jag är vid stonehenge och kommer inte vidare hur får jag tag i rosa panterns kläder? hjälp mig snälla någon. :unsure: please?????????? jag behöver hjälp nu! vet verkligen inte hur man ska göra :/ :( Redigerat 30 Augusti 2006 av eeliin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 jag är vid stonehenge och kommer inte vidare hur får jag tag i rosa panterns kläder? hjälp mig snälla någon. :unsure: please?????????? Det kanske finns nån guide där ---> Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeliin Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag är vid stonehenge och kommer inte vidare hur får jag tag i rosa panterns kläder? hjälp mig snälla någon. :unsure: please?????????? men vet int5e du hur man ska göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Haha rosa pantern äger...har det också..lite gammal stil över det hela..:P hur som helst...om jag minns rätt ska du först trycka så att du går åt vänster....då kommer en kvist att brytas och dom kollar sig omkring...:) då tar du fram spegeln och siktar mot en sten med sol på eller på solen kommer ej ihåg...men det är viktigt att du först knäcker kvisten o SEN använder spegeln.. om jag inte hjälpte dej tillräckligt så gå in på Hjälp och sen kan man kolla på fusk typ... Hoppas jag kunde hjälpa till!! /RamJam1921 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeliin Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Haha rosa pantern äger...har det också..lite gammal stil över det hela..:P hur som helst...om jag minns rätt ska du först trycka så att du går åt vänster....då kommer en kvist att brytas och dom kollar sig omkring...:) då tar du fram spegeln och siktar mot en sten med sol på eller på solen kommer ej ihåg...men det är viktigt att du först knäcker kvisten o SEN använder spegeln.. om jag inte hjälpte dej tillräckligt så gå in på Hjälp och sen kan man kolla på fusk typ... Hoppas jag kunde hjälpa till!! /RamJam1921 vet du hur man gör när man är i indien vid marknaden då? :P haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 men herregud alla svar finns ju i spelet. på tips tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.