eeliin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) jag är vid stonehenge och kommer inte vidare hur får jag tag i rosa panterns kläder? hjälp mig snälla någon. :unsure: please?????????? jag behöver hjälp nu! vet verkligen inte hur man ska göra :/ :( Redigerat 30 Augusti 2006 av eeliin Citera
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Skrivet 26 Augusti 2006 jag är vid stonehenge och kommer inte vidare hur får jag tag i rosa panterns kläder? hjälp mig snälla någon. :unsure: please?????????? Det kanske finns nån guide där ---> Länk Citera
eeliin Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 jag är vid stonehenge och kommer inte vidare hur får jag tag i rosa panterns kläder? hjälp mig snälla någon. :unsure: please?????????? men vet int5e du hur man ska göra då? Citera
RamJam1921 Skrivet 1 September 2006 Rapport Skrivet 1 September 2006 Haha rosa pantern äger...har det också..lite gammal stil över det hela..:P hur som helst...om jag minns rätt ska du först trycka så att du går åt vänster....då kommer en kvist att brytas och dom kollar sig omkring...:) då tar du fram spegeln och siktar mot en sten med sol på eller på solen kommer ej ihåg...men det är viktigt att du först knäcker kvisten o SEN använder spegeln.. om jag inte hjälpte dej tillräckligt så gå in på Hjälp och sen kan man kolla på fusk typ... Hoppas jag kunde hjälpa till!! /RamJam1921 Citera
eeliin Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Skrivet 3 September 2006 Haha rosa pantern äger...har det också..lite gammal stil över det hela..:P hur som helst...om jag minns rätt ska du först trycka så att du går åt vänster....då kommer en kvist att brytas och dom kollar sig omkring...:) då tar du fram spegeln och siktar mot en sten med sol på eller på solen kommer ej ihåg...men det är viktigt att du först knäcker kvisten o SEN använder spegeln.. om jag inte hjälpte dej tillräckligt så gå in på Hjälp och sen kan man kolla på fusk typ... Hoppas jag kunde hjälpa till!! /RamJam1921 vet du hur man gör när man är i indien vid marknaden då? :P haha Citera
Darkdevil Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 men herregud alla svar finns ju i spelet. på tips tror jag det var Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.