StriD Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Kalle anka LÄTT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 KNASEN äger jag har en knasen klocka! Ojdå, jag blir imponerad! Jag vill också ha en! :P Det måste vara Herman Hedning eller Kalle Anka, eller Kalla Fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 dragon dragon dragonball dragonball Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Men det var för länge sedan.Nu e jag snart 12. ja menar bara att även om det var längesen du läste det så behöver det inte vara en barntidning precis. berättelserna brukar vara rätt "vuxna" och man märker verkligen skillnad på de olika illustratörerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Jag tycker om Kalle Anka eller 91:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.