Anderlecht91 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Vet att Beckham inte e me. Men jag visste inte att Wayne Rooney inte skulle vara med. Michael Owen skulle kanske åtminstone kunna vara med i truppen, kanske kan spela några landskamper nästa år? Edit: Tog bort länken som hamnade på aftonbladets startsida Redigerat 26 Augusti 2006 av Anderlecht91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Han får inte spela just nu tror jag efter skadan i vm. Han kommer få kvala i vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderlecht91 Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) EDIT: Onödigt inlägg som jag inte vet hur man raderar. Redigerat 26 Augusti 2006 av Anderlecht91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag tycker att det var jättedåligt att Beckham inte kom med i truppen! Undrar vem som kommer att skjuta frisparkar och hörnor nu. Men vi får se vad den nye tränaren har för planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 hoppas theo wallcott är med han var den bästa engelska spelaren i vm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Theo Walcott fick knappt spela VM, om han ens fick. Hur kan han då vara den bästa engelska spelaren? Du menar möjligtvis inte Aaron Lennon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) Theo Walcott är ju duktig för att bara vara 17 år, och blir man medtagen i VM-truppen tycker jag att man ska få spela, även om det bara är 10 minuter. Man kan definitivt inte säga att han är dålig bara för att han aldrig fick visa vad han går för i VM. Att David Beckham inte är med är ju skandal, han är du en av England's nyckelspelare! Redigerat 27 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 beckham e inte med för mclaren (england trännare) tycker inte han behöves i laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 jag var ironisk. men om 2-3 år har han en ordinariie plats i landslaget. om han inte börjar röka eller dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.