_wallen_ Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Vart ligger Sprirtit Temple någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 du måste först fixa ut alla snubbar fr¨n fängelset i gerudo valley o sen får du passet och då kan du gå i gerudo valley utan att åka in i fängelset o då ska du fixa is pilen det är som ett mini game som du pratar med en vakt för att komma in o där ska du leta reda på 8 nycklar o sen så fattar du nog o sen så ska du köra yttligare ett mini game men det vet jag inte vad det var bra för men då ska du rida o skjuta på en massa krukor o prick tavlor o sen så har jag för mig när du har klarat allt det här så ska du kunna komma in till spirit temple men först ska du ju in där som liten e vafan här kommer en guide o en karta också här är guiden i den så får du leta reda på rätt ställe själv :D här är kartan i minigamet till ispilen här är kartan till spirit temple som barn och här är kartan till spirit temple som vuxen hoppas den duger annars får du fråga mer och sorry för stavfel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg