ThePunisher Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 jag har skickat sms som en galning, bara för att få ihop fm till en låt i pressen, så nu har jag äntligen köpt det. sedan så lägger jag in låten jag vill ha på putfile, och kopierar länken till låten och skriver [0=ljud.] (eller hur det var) framför länken och [/ljud.] efter, men sedan när jag klickar på "klar" så står det att det är något fel på "BB" grejen. Vad ska jag göra? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag har samma problem. Skrev om det i Grafik-forumet, men ingen svarade. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) Detta låter väldigt konstigt. Det bästa är nog att kontakta admin. Redigerat 27 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Maila [email protected] med koden ni försöker skriva in samt den exakta sökvägen till låten. Bifoga även ert användarnamn och medlemsnummer för att snabba upp ärendet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 kod? jag är en noob, jag vet ^^ men jag mailar föresten, när jag ska spela upp låten jag vill ha i pressen i putfile så hörs ingenting.. o.o jag kan varken se videor, höra ljud eller något som finns på putfile.com, kan detta ha med att låten inte funkar i pressen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) Du måste skriva in länken till filen inte länken till sidan med låten. Redigerat 28 Augusti 2006 av spiderman2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) det vet jag, men det funkar ändå inte :'( edit: hade inte alls gjort det xD fick ett mail från fuska info, dom skrev att det skulle stå ".mp3" eller nått i slutet på länken, hur får jag det att bli så (jag har laddat upp låten på putfile) Redigerat 28 Augusti 2006 av ThePunisher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Min slutar på .mp3 men fungerar ändå inte. >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 hur gör man så att det slutar med .mp3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Laddar upp på en sida som gör att det slutar med .MP3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 mp3 är filformatet. om den redan är i mp3 format ska du antagligen skriva tex: www.putfile.com/ettljud.mp3 har du gjort så eller har du skrivit utan .mp3 i slutet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Nu skall det fungera utan några problem alls... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg