Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 HUman: 1.Snipern 2.Haglet 3.Pistolen 4.Raketgeväret 5.Assulten Covenantkillarna: 1.Needlern 2.riflen 3.Pistol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 japp,bara för att du inte kan hantera den,noob!!! käften jag tar dig på 3sek på halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Lugna ner i pojkar vi är här för att snacka halovapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Snipern och Shotgun!!!!!! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 snipern och sotgun är coola men roket lansker suger jag råkar alltid spränga mig själv luften den suger? nej inte direkt, i så fall e de du som suger riktigt hårt om du ALLTID råkar spränga dej i luften....bra där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (dark_hero @ 13/02-2004 15:19:11) japp,bara för att du inte kan hantera den,noob!!! käften jag tar dig på 3sek på halo mmm visst börja räkna <_< du suger med rocket launcher! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) Den classiska "Pistolen"http://paegas.biz/foto3/albums/userpics/invalid_fname.jpg Redigerat 13 Februari 2004 av Xray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det klassiska Raketgeväret http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Rocket_laucher.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 den äger jag me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag körde Halo hos en polare förut.. Det var väldigt grymt.. Gillade snipergeväret och nån rymdpistol som jag hittade.. Den såg ut som en skalbagge.. Sköt den lila skott?? I sånna fall e det en Needler.Sköt den blåa skott?? I sånna fall Plasmagun eller vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det kan också va plasma pistol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 needler skjuter inte lila nålar!!däremot rosa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg