Jakooob1 Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) Hej någon som kan hjälpa mig med var Suicune och dom andra 2 hundrarna finns och hur man fångar dom. (kan denna nu en annan fråga kommer ner) Tacksam för svar!!! :) Jag vet inte vart golden rod city och tin tower ligger efter som mitt pokemon är på tyska språk. så jag tänkte ni kunde : Ni kan rita en prik där golden rod city och tin tower ligger på kart bilden. h t t p://pokemonpalace.n e t/pictures/crystal-ss/crystal_girl_map.jpg(utan mellan rum mellan bokstäverna på http och .net Redigerat 28 Augusti 2006 av bozna_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Hej någon som kan hjälpa mig med var Suicune och dom andra 2 hundrarna finns och hur man fångar dom. Tacksam för svar!!! :) Suicune kommer du möta på ett ställe senare i spelet (kommer inte i håg vart) Och dom andra två akn du möta vart som helst. Så mitt tips till dig är att spara master ball till någon av dom som man kan möta var som helst och mot Suicune så kan du ju köra med ultraa nall eller nåt liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Suicune hittar du i Tin Tower, du behöver Clear Bell för att få gå in. Du får Clear Bell efter att du har fått bort Team Rocket ifrån Radio Tower i Goldenrod City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Suicune hittar du i Tin Tower, du behöver Clear Bell för att få gå in. Du får Clear Bell efter att du har fått bort Team Rocket ifrån Radio Tower i Goldenrod City. Hej kan någon säga var Tin Tower och golden rod city finns på spelets karta.Jag har nämligen köpt mitt pokemon i tyskland och efter som där så ändrar dom språket till tyska på spel så vill jag ha hjälp. Ni kan säga exempel så här : Goldenrod city ligger längst åt vänster i mitten av havet och Tin Tower ligger llängst ner i mitten på vägen. Något sådant kan ni förklara för mig var dom städerna ligger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Suicuni fångar du i tin tower! Raikou å entei fångar du mest vid lake of rage ps.ha en golbat på lvl39med attacken mean look! ps.ha lite bollar i fickan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) Suicuni fångar du i tin tower! Raikou å entei fångar du mest vid lake of rage ps.ha en golbat på lvl39med attacken mean look! ps.ha lite bollar i fickan :D heeh joojo tack fast jag skrev innan ditt inlägg att jag inte visste var städerna ligger jag har det på tyska och frågade er om ni kan visa var städerna ligger.Ni kan rita en prik där golden rod city och tin tower ligger på kart bilden. h t t p://pokemonpalace.n e t/pictures/crystal-ss/crystal_girl_map.jpg(utan mellan rum mellan bokstäverna på http och .net Redigerat 28 Augusti 2006 av bozna_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ska vi rita eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) Ska vi rita eller? onödigt inlägg kanske? efter som min tråd detta är så skriv inte SÅNT!Jag sa att : Ni kan rita en prik där golden rod city och tin tower ligger på kart bilden. h t t p://pokemonpalace.n e t/pictures/crystal-ss/crystal_girl_map.jpg(utan mellan rum mellan bokstäverna på http och .net Redigerat 28 Augusti 2006 av bozna_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Men varje hus står det en skylt ju?? ;) Å på nån skylt står det tin tower då behöver du bara gå in i det huset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Men varje hus står det en skylt ju?? ;) Å på nån skylt står det tin tower då behöver du bara gå in i det huset! Tack för att du försökde :D fast jag sa att mitt språk på pokemon är tyska så där står det något annat.h t t p://pokemonpalace.n e t/pictures/crystal-ss/crystal_girl_map.jpg(utan mellan rum mellan bokstäverna på http och .netrita 2 prikar på mapen var goldenrod och tin tower är om ni vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ojj sorry jag måste ha glömt detta med att ditt spel var på tyska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ojj sorry jag måste ha glömt detta med att ditt spel var på tyska! nä men det gör inget B) bara jag får hjälp snart :Dhehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg