third_antichrist_89 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag ska köpa ett spel till mitt advance... Jag väljer mellan Mario och Luigi superstar saga Final fantasy tactics advance Advance wars 2 Dragonball Legacy of Goku 2 Och Sword of Mana Men jag vet inte vilket som är bäst... Tippsa mej om vilket jag ska köpa... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag tycker dragon ball eller final fantasy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 av dom spelen du sagt final fantasy, annars skulle jag sagt golden sun-spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Dragonball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 mm.mest Dragon Ball.Om du köper det kan du adda mig på msn eller pm:a mig för jag har varvat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Final Fantasy, men du missar ett stort äventyr om du inte köper GS1/2.... Om du inte redan har dom vill säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Final Fantasy, men du missar ett stort äventyr om du inte köper GS1/2.... Om du inte redan har dom vill säga Lånar båda av kompisar som har dom.... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 köp zelda link to the past ass bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det har jag till SNES.. klarat det ett antal gånger... Klara det första gången när jag var 6 år... Har spelat sen jag var 4 år liten... Då fick jag mitt första tv-spel... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 dragonball eller fional fintasy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Swords Of Mania är nästan likadant som Dragon Ball fast annan handling då.Men det kanske jag ska köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag köper nog Final Fantasy och nåt till... Fast det vet jag inte vilket... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg