Hoppa till innehåll

Mods Till Wow

Hunted

Rekommendera inlägg

Ojoj...det blir nog några stycken.

Alla mina mods går att hitta på curse-gaming.com eller ui.worldofwar.net. Därför kommer jga inte länka utan bara skriva namn och beskrivning. Jag spelar mest rogue så många addons är endast för rogues och har ingen nytta för andra klasser utom möjligen druids catform. För att hitta dessa, gå in på nån av sidorna och sök på deras namn.

MyMainBar - Förminskar din actionbar genom att ta bort onödiga grejer, som tillexempel fyra ikoner för alla väskor, stället får du bara en som öppnar alla väskor. Funkar bra med alla klasser.

ArchHud - Runt din gubbe får du ett antal mätare som visar fiendens liv, ditt liv, energy/mana/rage och en till som visar combopoints (combopoints mätaren syns endast för druids och rogues). Den visar också en cast/channel meter och vem som har mest liv i procent av dig och din target. Funkar för alla klasser.

Titan Panel: Lägger till två toolbars vid knaten av skärmen. Visar en massa nyttiga saker som coords, pengar, dps, item durability, item bonuses och en massa annat. Finns och en rad plugins till denna mod som soulshard räknare och critline (visar alla crits och jämför med vanliga hits). Det finns också en bg plugin som auto realesar och håller koll på honor. Kort sagt, en grej som visar alla värden och statistik du kan ösnka dig. Funkar för alla klasser.

Pockethelper - Visar en symbol mitt på skärmen för att pickpocketa fienden. Endast för rogue's.

Pickskill - Visar hur hög lockpick skill som krävs för lådor och dörrar. Den gör också så att du automatisk låser upp något med ett enkelt högerklick. Endast för rogues.

Buypoisons - Ersätter alla ingredienser i vendor fönstret med poisons istället. Så alltså, istället för att köpa massa ingredients så köper dne automatiskt allt som behövs. Går också att ställa in så man köper ingredients för exemplevis 20 instant poisons med ett klick. Otroligt smidigt. endast för rogues.

Roguetracker - Visar en stor symbol mitt på skärmen för att vanisha:a om du ligger lågt med liv. Visar också siffror runt minimap för hur mycket blindpowder/flashpowder du har. Det finns också ensymbol du kan klicka på för att lägga på poisons på vapen. Endast för rogues.

Ctwatch - Behöver jag ens säga vad den gör?

Stunwatch - Visar en mätare för hur länge motståndaren kommar vara stunnad. Vet ej vilka klasser den funkar för.

Cooldownpulse - Blinkar en stor symbol mitt på skärmen när tillexempel gouge är redo att användas, för alla klasser.

Clean - Låter en dölja vilken del som helst av gränsnittet. För alla klasser.

Energywatch v2 - Visar combo points/energy och en mätare för varje energy tick. Endast rogue's och druids.

ItemSync - Gigantisk databas över alla items i spelet. Aningen buggad men utmärkt för att länka föremål du inte har.

CEnemyCastBar - Visar spells som riktas mot mig samt hur länge det är kvar tills dom är klara. Alla klasser.

ElkBuffBar - Visar en timer för Buffs.

SimpleHealthFade - Gör så att healthmätaren blir rödare och rödare ju mindre liv man har. Var inbyggt i wow men togs sedan bort i en patch för länge sedan. Alla klasser.

LazyRogue - Jag använde det här addonene under en mycket kort tid. Automatiserar din char och gör så att allt du behöver göra är att springa fram till fienden. Så nära man kan komma en bot utan att vara det. Mycket tråkigt, REKOMMENDERAS EJ.

Så, det var nog alla. Ska skaffa flexbar också tror jag. MEn annars har jag nog allt jag behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...