Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jo de har me systemet o göra inte med wow...låt den va Då skulle det ha stått System istället för Alexander. Det står Alexander för att det är han som har startat tjänsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 jo de har me systemet o göra inte med wow...låt den va Nej, det har inte med något system att göra eftersom hans användarnamn står, och desseutom står det att han inte har wow, om man orkar läsa inlägget det första man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Varför har jag typ 10 svchost.exe jag har också typ 10 svchost.exe så det är nog normalt det borde ju stå hur mycket minne den tar & det var ju ett mellan rum framför namnet & om den tillhör systemet så skulle den ju inte stå på min användare? :blink: konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.