isMaNnen Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Hej, jag hörde att man ska ha nog mycke Rep i AV för att få det vapnet! isåfall vilken honor "rank" måste man ha? :/ jag är snart honored dära! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Du måste vara exalted. Alltså nu efter honored så blir du revered, sen exalted. Och att den kostar 120g. Alltså du kan komma undan med ett bättre vapen billigare. Men den är bra på pvp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Totalt måste du samla ihop 42.000 rep med stormpike guard för att få den, jag är bara 13k ifrån XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 att få AV rep är enkelt har man bara tillgång till AV så kan man bli exalted snabbt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det tar sin tid ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Spela en vecka AV. Sammla ihop 20markers och ge dem till Battlemastern. Du får ganska mycket reputation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 okej! med alliance förlorar hela tiden! så de tar ett tag å skaffa 20st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) alliance vann hela tiden på vår server ända till cross realm pvp =( Redigerat 1 September 2006 av Lapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg