Dream Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Skrivet 28 Augusti 2006 Det finns nåt som heter Spelservrar uppe i menyerna men när jag trycker så kommer det en ruta med poäng och namn men hur spelar man det? verkar finnas cs men måste man ladda ner saker och ting? Ganska noob här så skulle uppskatas lite hjälp :D ! Citera
Boffaroffe Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Första servern i listan är CS. För att kunna köra på servern krävs det att du har ett stean account ochen serialkod som du köper i affären. Andra servern är Quake2, vet inte riktigt vart man får tag på det, om det är freeware osv. Den tredje är Soldat som finns att ladda ner på http://www.soldat.pl . Du connectar via "namnet" som står där, d.v.s: cs1.server.fuska.se:27015 q2.server.fuska.se:27910 soldat1.server.fuska.se Citera
Dream Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Men om man betalar för cs serie number då kan man ju köra på jättemånga server så jag fatta inte meningen då! Citera
woicer Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Vad menar du? Det är så att du först köper half-life/cz. Sedan laddar nu ner steam, och via det registerar du din cd-key (eller köper du via steam). Du kan nu installera spelen och spela på alla servrar som tillåter det? Citera
Dream Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 Ja man kan skapa egna sever eller joina andra server..det minns massvis så varför köpa spelet och köra på en sever när det finns så många andra dyngnet runt? Citera
Boffaroffe Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Ja man kan skapa egna sever eller joina andra server..det minns massvis så varför köpa spelet och köra på en sever när det finns så många andra dyngnet runt? Nu är det så att det redan finns miljontals personer som äger ett steam account redan.Man behöver inte sticka till affären och köpa ett serienummer bara för att spela på denna server. Tänkte att det blir ju roligare om folk från samma sida kan lira på samma server istället för att hålla på och bestämma träff på vilken server man ska köra etc. Men jag kan ju ta ner min server så kan ni spela på de andra servrarna som är på dygnet runt. Redigerat 30 Augusti 2006 av No_Fear Citera
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2006 E inte server dyngnet runt då? Citera
Boffaroffe Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Skrivet 31 Augusti 2006 http://www.fuska.se/forum/Fuskase_s_Server_-t69982.html Där står allt du behöver veta. Citera
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2006 ok tacakr men en sista fråga min kusin har 1,6 men han kan inte köra online ...varför det? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.