Johkie Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Vem ska köpa det när det kommer ut?jag ska lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Nej. Jag ska inte köpa det då det kommer ut. Men nästa lov som kommer så ska jag nog köpa det. Då får man ju tid till att spela det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag ska köpa det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Tror jag ej har råd nu då jag nyss köpte Dragon Quest 8. så pengarna är slut. B) Men men Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ni måste köpa KH2 , det är jätte, jätte jätte bra :) jäääätte bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Hur vet du att det är bra.. det har ju inte ens kommit ut.. Europa-versionen och USA-versionen ´är inte likadana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Drag0nfly: Han har antagligen USA versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Drag0nfly: Han har antagligen USA versionen. Japp , jag köpte det från usa, eller beställde. Men vaddå inte likadana :S :S :S >Vad är det som skiljer sig allt jag läst i Artiklar om spelet o.s.v. är exakt likadant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Ja.. Jag förstog det.. Som i USA-versionen i Kingdom Hearts 1 så kan man vara i Disney Castle det kan man inte på Europa-versionen. Så många saker kommer var olika på KH2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Ja.. Jag förstog det.. Som i USA-versionen i Kingdom Hearts 1 så kan man vara i Disney Castle det kan man inte på Europa-versionen. Så många saker kommer var olika på KH2 Va!? , Isånnafall måste USA verisonen va bättre :) , Men det är väll bara i finalmix man kan det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Näe.. men det går ju i Final Mix med.. USA-versionerna är ju jämt bäst ju.. allt det bästa ska dem ha med.. Men medans vi Europeer få det medelmåttiga.. Skaparna har mixat ihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg