kirk Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 jag vill ha en(eller flera) i Eevee familjen i mitt team..skriv attacker nature och attacker. mitt team är just nu: ludicolo swellow golem så non i Eevee familjen platsar ju nog :huh: :D
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Vaporeon är ett måste, har mycket liv och kan vara väldigt irriterande
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Jacx sa: Umbreon - Toxic, Protect, confuse ray, moonlight <33 Har vunnit många matcher åt mig. Nature - Impish Grymt smart!
kirk Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 vill ha en mer effectiv pokemon..offensiv.har redan en drainer :D ludicolo
kirk Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 GIGA DRAIN RAIN DANCE SURF ICE BEAM
Girafariglove Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Som jay sa. Ta en vaporeon. Hade en så´n när jag klarade ligan på mitt LG. Den har mycket HP, e snabb o har grymt bra is o vatten attacker. Min har: Hydro pump :P Ice beam :evil: Haze :medieval: (bra mot sand-attack o liknande) Aurora beam :rambo: Mins ej statsen naturen leveln. Har den på pokemon box. Plus en Ability som heter Water absorb du vet nog varför den e :cool: Redigerat 29 Augusti 2006 av Girafariglove
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Skrivet 29 Augusti 2006 Om du vill ha en Eevee utveckling som är offensiv så ska du ta Flareon, men jag skulle hellre ta Ninetales med Modest natur.
agiyr Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 Ja,flareon är lätt bäst om du vill ha en offensiv,men vaporeon är en vatten typ och ludilcolo verkade bra så att ta flareon.Men attacerna är svåra att välja om du vill ha den sååå offensiv.
kirk Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 tack så mkt!! men nu behöver jag hjälpl med mitt nya emerald team: än så länge har jag: ninjask snorlax magneton umbreon octillery sen vill jag har hjälp med den sista !! och vilka attacker alla ska ha. och vilken nature den sista.(PS)jag sa sista
agiyr Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 För att kunna brdömma det måste man veta vilka moves de har.Så kan du sriva upp de??
kirk Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2006 jag fixar det i kväll eller i morn!! :D
Rekommendera inlägg