admin Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 men vikket kort ska man ha rå ,comviq ,telia,vodafone? Det skall gå med alla svenska kort som man kan smsa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag ångrade mig. Vänta på mej 1000poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 kanskae ska sms:a en gång men jag skriver helre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 admin: det stog inget om det kostar hur mycket??, aså på yo.. svara så fort du hinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 men var ska man skriva in koden man fick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 admin: det stog inget om det kostar hur mycket??, aså på yo.. svara så fort du hinner.. Det kostar inget, man kan bara tjäna pengar om man blir medlem med den länken på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Men admin pengarna från SMS:et går väl till dig så du kan bygga på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jo, men det är en väldigt liten del av pengarna som går till mig/fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Synd för du hade ju kunnat förbätra lite saker då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ja, men det är väl en bra idé att få in pengar på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ja det tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 men vad händer om man sms:ar in tex yo fuska 500poäng 306?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.