Staejjkarn Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Eftersom det ställs en del Zelda Wind Waker frågor i det här forumet tycker inte ni att fuska.se borde anordna en zelda subforum där man kan diskutera om alla zelda spel som finns till gamecube. vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag tycker att det är en bra ide. Det skulel göra att det inte blir lika mycket inlägg i huvudforumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 På första sidan är det 2 TWW trådar, det är väl inte så många, det är ju nästan mer SSBM trådar. Fast jag skulle bli förvånad om det inte kommer ett på både Wii och GameCube forumen när TP kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 eftersom tp kommer ju ut til båda. nej det behövs inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jo, det behövs, börjar bli **** trött på Zelda tww trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Tycker inte det behövs :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Men gamecube forumet kommer typ ändra namn till zelda TP när det spelet kommer ut för att det kommer komma så många trådar.så det e det jag syftar på andra plats efter zelda tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Behövs inte nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 wii forumet räcker ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Nja, bättre att ha den i gamecube forumet. Tror inte så många kommer att ha råd att köpa Wii och Twiniligt Princess ;) Och det behövs inget ännu. Snart får vi veta när Wii släpps och då samma dag släpps båda versionerna av zelda spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Yup. Skaffa det när TP kommer ;) Just nu pratas det mest om SSBM som vanligt tyckr jag =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Håller med mycket starkt på den idén..!! Det har blivit lite mycket Zelda trådar här i Gc forumet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg