123spill Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 HEj jag undrar om det är några som vill vara med på att tända eldar i falador. Vi ska tända på MASSOR med eldar så att hela stan står i brand! Nu undrar jag om det är några som vill vara med. Skulle va roligt om så många som möjligt kunde vara med och göra detta det skulle bli en kul grej liksom. Jag skriver varken värld eller tid nu, måste först veta om det kommer några, hör gärna av er. PS. Jag heter Bibelbox på runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 hmmm... verkar lite onödigt men men jag kan väl testa se om jag har tid eller lust ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Ok bra jag hoppas det :) Kom igen nån mer som vill va med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 kanske jag/lordi fan3/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 om nån fixar fram 200 oak logs till mej så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 jag kan va med, behöver träna lite på firemaking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ok bra :) :) Dezen jag ska fixa oak logs till dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 ......pyromaner :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag e me ifall någon fixar oak logs till mig/tree logs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 borde det inte vara bättre att elda med logs som brinner längre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 oak logs är väl typ 3 gånger så mycket bättre än vanliga logs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Willow logs tycker jag vi ska använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg