ELF Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag vet inte vad som kan vara felet där. Men jag tar och hör med honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spelnerden Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag har också total annihilation och jag har total annihilation+CC det finns te.x hovercraft platform där och Krogoth och låtsas commander :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 jag skulle köra total annihilation om jag bara kunde få tag på spelet, en smula gammalt att köpa i butiker liksom... men supreme commander får väl duga, det är ju trots allt gjort av samma utvecklare, så spelen är ganska lika (om man räknar bort grafiken :P) men Supreme commander är ju skitskoj så man vill ju köra TA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.