Snookis Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jag har precis börjat på khadgar och undrar vilka här som spelar där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag gör de! :D :D adda mig ismannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 ja me :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 ok så här sigger det till cold jag och mina 5 alts kör på kahdgar oxå... skulle uppsakto om du addade huntraal till f list och joinade min guild... den är rykande färsk och vi behöver så många characters vi kan hitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 ok så här sigger det till cold jag och mina 5 alts kör på kahdgar oxå... skulle uppsakto om du addade huntraal till f list och joinade min guild... den är rykande färsk och vi behöver så många characters vi kan hitta k men spelar ni 3 som har skrivit på Horde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) nej alliance.. huntraal spelar också på alliance vet jag! Redigerat 2 September 2006 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Tror jag har en lv 6 gnome rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 jupp alla alts är aliance men har en undead warrior på Twilight's Hammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 ajuste mosk e också alliance.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 (redigerat) Jag kör Adda mig slopios ska få bli kul och spela med dig.. är ally Redigerat 24 Oktober 2006 av kadamar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 ajuste mosk e också alliance.. ;) typ bästa warlocken på alliance :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Sry att jag inte har skrivit här men jag ska göra en dwarf rouge och addar er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg