Gäst Grenade Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det nya Gta som ska komma på Xbox 360 är det en gammal kopia på San andreas eller vice city? Eller är det ett helt nytt? I alla fall så kommer det att bli fett grymt!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det lär bli nått helt nytt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 elr blir det gta vice city stories som snart släpps till till psp wohoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Gta IV (4) är ett helt nytt rockstar GTA spel. ingen kopia på SA, VC och heller inte något gta liberty city stories. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 det är väl därför det heter IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 IV står för fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 vet ;) men jag menade att efter 3:an kom ju Vice City och San Andreas, så om nästa del heter IV, kan det ju inte vara en fortsättning på nån av dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 San Andreas, Vicecity har inget och göra med GTA4 för 1000:e gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Egentligen är ju San Andreas och Vice City bara tillägg till GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) GTA Vicy City utspelar sig under 1980-talet, San Andreas: 1990 isf borde IV utspela sig under 2000-talet :) och det vore inte fel... Putsida har egentligen rätt om att San andreas och vice city är tillägg till Gta 3 men jag tro att GTA 4 kommer att bli STORT ! Redigerat 6 September 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 hoppas man kan gå in i alla hus =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Men jag har för mig att GTA 3 utspelar sig på 2000-talet Redigerat 6 September 2006 av Nemerlon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.