Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 när jag försökte starta en tråd i debatt skulle en moderator granska den men sen så läste jag en debatt om polacker som kör bil som vill köra över oss (rätt korkad att man kunde har det som debatt men...)som blev låst...varför blev en så korkad debatt godkännas men sen låsas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Fråga Nico det var han som flyttade tråden till debatt. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Men den blev lås sen för att nån annan mod tyckte den var rasistisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det finns redan en tråd om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Men den blev lås sen för att nån annan mod tyckte den var rasistisk? Det var suna som låste tråden om polackerna som plockade bär i våra skogar eftersom han ansåg att det inte var någon debatt. "Kallar du det här debatt?" skrev han innan han låste tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Konstigt, för nico flyttade ju den till Debatt-subforumet, och om den var onödig skulle ju han låst den från början. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Är det verkligen nödvändigt att göra en så stor sak utav det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 nej jag bara undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Rätt så onödigt att starta en tråd om det. Tråden låstes antagligen för att den inte hade något med debatt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Ja. Fanns ingen mening med och diskutera om det. Det tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Ja men om den var onödigt varför flyttar en mod den och en annan mod låser den sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Ja men om den var onödigt varför flyttar en mod den och en annan mod låser den sen? Ehhh, jag förstår inte vad du skriver? Använd , och . tack. Men nu är det ingen ide att fortsätta snacka om det här. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.