Hoppa till innehåll

Vill Bara Påpeka!


Gäst Yantra
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har nog själv sätt, att 21 har politiska skriftelser i sin press, fast det är ju iofs än annan sak...

 

Såg det nu också. :/ Så nu får #21 förklara sig. Om han kan ha reklam för det parti han hejar på så borde de andra också ha det va? (även som ava.)

 

Eller så tyckte kanske 21 inte om det parti Yantra hade som ava? Och föresten... Jag kan inte se någon regel som säger att man inte får ha någon Politiskt avatar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skjut mig, jag har en kate moss bild, och kate moss, har inte medverkat i något Crash bandicoot spel!

Nejmen, jag tycker Soffan och DonkeN har rätt. Om den regeln finns bör den gälla alla. i princip skulle man ju kunna anmäla 21s text, men det skulle hända något då det är en mod vi snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Crona är antidemokrat och villig att strida till sista bloddroppen för att Sverigedemokraterna inte ska få göra sin röst hörd har han nekat mig att använda SD-budskap.

Nu har det dock uppstått ett flertal politiska avatarer och eftersom jag personligen anser att det är en självklarhet att få använda i en demokrati har även jag skaffat ett politiskt tema.

Crona har t.o.m. medgett att jag stoppats p.g.a. mina politiska åsikter som enligt PK-Sverige är högerextrema. (Trots att SD inte ens är höger)

Nu stoppade jag Yantras centerpartistiska avatar eftersom jag anser att om ett parti ska stoppas, ska alla partier stoppas.

Vill Crona ta bort mitt SD-tema ska samtliga politiska texter & avatarer bort.

 

/# 21, Sverigedemokrat

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men tar du bort hans Centerpartiavatar så får väl du också ta bort din :S?

 

Avataren togs bort för ugnefär en månad sedan och min kom efter flera andra politiska avatarer dykt upp.

T.ex. den betydligt mer rasistiska högern som vill försvåra för de fattiga invandrarna genom sin politik.

Sverigedemokraterna vill istället arbeta för minskade klassklyftor (högern vill öka klassklyftorna), bl.a. genom att föra en mer restriktiv invandringspolitik för att kunna satsa på att integrera invandrarna i samhället, något som vi är allt för dåliga på idag.

 

/# 21, Sverigedemokrat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nog om politiska åsikter, det tycker jag vi ska spara till nån annan tråd, men du tycker alltså att det är okej att ha politiska avatarer numera? Frågar mest för att förtydliga för alla, om det är ok eller inte.

Själv kan jag inte se någon regel som säger att det inte är det och då finns det väl ingen anledning för någon sorts politisk avatar att tas bort... om vi nu inte snackar brott mot "Texten som ingen läser" (följande text kompletterar ovanstående regler).

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...