ThePunisher Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Tja, nu tycker ni säkert att jag börjar bli lite tjatig om The Punisher, men nu undrar jag om någon där ute har hittat något ställe på internet där man kan köpa en The Punisher t-shirt (med en död skalle på, som den på min ava). Ska nämligen spelas in film här uppe B) Jag vet att jag har sett att ginza.se sålde en, fast jag hittar den inte längre :'( Har googlat runt som en dåre och kollat runt på pricerunner, men den kan bara inte hitta någon tröja. Så snälla, om ni vet någonstans så ge mig länken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=...ORD=Movie+Shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 31 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Hmmm, jag kunde bara hitta en tröja där, som det stod the punisher under, jag vill helst ha en utan text ;) t.e.x denhär och så ska det helst vara en svensk sida :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Bor du i sthlm? Det kan då finnas, i Punkt shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 http://se.zoovillage.com/store/productdeta...on=1&ListType=0 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Mascar: Bor i gbg, det vet du väll? :o PoisoN: tackar ^^ fast helst så vill jag ha en svart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Köp t-shirtpapper på clasohlson och gör en egen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Vilken bra idé Nico! Ska göra något imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Gjorde ju själv en Ljudtekniker t-shirt igår. Men ha inte någon liten text på den för det tog typ några timmar att klippa ut mina 1 cm höga bokstäver... Några tips: Öppna bilden i PS eller nåt och se till att ha rejält hög upplösning på. Och så skriv inte med för liten stil om ni vill ha text på. Om man ska trycka svart på vitt, kör inte med högsta temperaturen på strykjärnet, kommer inte att bli så värst bra då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det ska jag komma ihåg! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 sån't skit är för svårt :P men kan testa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 knapp.nu säljer väll t-shirts där du kan välja bild själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.