yoZhi Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 1, den var riktigt dålig och för seg i början... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 2. Passande musik, även om Simple Plan är det sämsta ever. Men illa var stavningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 ledsen att säga detta men den sög...sorry ismannen den får en 3:a för jag älskade musik valet... fast den bätre skulle vara my chemical romence: im not okay passar bättre :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag tycker den var bra. Men jag tycker du borde ha satt lite fattigare gear. Det ser lite mysko ut om man har bigbadpauldrons :S Han kunde ha tagit livet av sig i ZF :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 hoppade först ner från tanaris till un'goro fast man ramlade ju ner för fort! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) men de är ju min första film.. sad.gif såklart den inte blir bra då! uhm -.-' spelar ingen roll om du hadde gjort 500000 filmer innan den sög så j*vla mycket -5/5 + den första filmen jag gjorde va ganska bra fasst det va pvp :kung: HIhi kommer ihåg när jag och en vänn hoppade ner där i tanaris till un'goro fasst jag landade typ på en kulle så jag dog då sen när jag skulle ressa så rammlade bara min (ghost) ända ner så fick jag springa tillbaks till tanaris som spöke det sög hårt 1g i repair :'( Redigerat 1 September 2006 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Nej. Ska du göra en film ska du ALDRIG ha UI't framme. (om det inte är en PvP film) Öva mera, försök koma på en riktig handling och hämta mer folk från servern som vill delta i filmen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Den är värd en 2:a den var så seg i början :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg